diumenge, 1 de juliol de 2012

El Quadern a Menorca: Primeres impresions

Després d'explicar-vos com vam anar preparant el viatge, és hora de que us expliquem com van resultar els 216€ (totals) invertits fins al moment:

EL VOL:
Tot va sortir com era d’esperar, amb l’avantatge que a Vueling no et diuen pas res si a més de la maleta de cabina portes una bossa de mà o una motxilleta.

EL COTXE:
Havíem dit que el recolliríem a les 10, per si hi havia cap retard amb el vol. La finestreta d’Avis només tenia un parell de clients esperant (no com la companyia del costat, quina cua!). Ens van preguntar quin cotxe preferíem, si un Peugeot Partner o un Fiat Panda. La veritat és que pel que havíem mirat a internet, ens esperàvem un Fiat 500 (un ouet), un Polo o un Ibiza (qualsevol ens anava bé!), però d’entre els dos vam escollir el Panda. L’altre és com una furgoneta monovolum que, per dos en una illa, no calia...
Vam recollir el nostre Panda, de sobres per als dos! Net, polit, impecable, amb 750 km!

Hi vam anar molt còmodes! En Francesc deia que el volant anava tan suau, que quan va tornar a agafar el seu cotxe li semblava duríssim!

A més havíem gravat dos CDs tot desitjant que el cotxe tingués reproductor, i així va ser :D Així que vam amenitzar els trajectes amb la nostra música preparada per a l’ocasió. Música que, per cert, ja us mostrarem en aquesta sèrie de posts ;)

L’APARTAMENT:
Potser pel preu no ens esperàvem gaire. I el cert és que si aneu als Apartaments Vista Blanes, no somieu en un entorn minimalista. Imagineu-vos un complex d’apartaments (cinc blocs concretament) al voltant d’una piscina, amb una recepció, llar d’infants i bar, tot preparat per l’allau d’anglesos que els hi arriben.
Està tan preparat per a ells que tooooot està en anglès, de fet no tenen ni segells per a Espanya!

Tot i així, potser per l’època, perquè encara no era ple estiu, no vam trobar els apartaments al 100% d’ocupació, però la veritat és que no hi estàvem sols, eh!
A més el complex compta amb una botigueta, un mini supermercat on podeu trobar les coses imprescindibles perquè, si no voleu sortir de la piscina i anar fins a la cala, no hagueu d’agafar cotxe i desplaçar-vos.

Està fet per aquelles famílies angleses que arriben a l’apartament i s’hi queden allà setmanes: del llit a la piscina i de la piscina al sofà. Potser fan un passeig fins a la caleta o els voltants de la urbanització o contracten alguna excursió que el mateix hotel els pot oferir. De fet en lloguen cotxes i tot.

El nostre apartament, genial. Una habitació de matrimoni amb dos llitets i un armari empotrat, un bany complert i una cuina-menjador amb allò imprescindible per passar uns dies: un sofà amb dos matalassos que es poden fer servir de llits, un petit moble, una tauleta davant el sofà, una taula de menjador per a quatre, dos fogons elèctrics, una petita nevera, una pica, il•luminat per la llum entrant del balconet, on podíem posar dues cadiretes de plàstic, una tauleta i un estenedor.
L’apartament estava equipat amb una vaixella complerta de quatre serveis, coberteria, gots, tasses grans i petites, tres olles, tres paelles, escorredor, torradora, planxa, tetera elèctrica, cafetera, tabla de la planxa, escombra, fregona...
Ja ho veieu. L’únic que faltava, un fregall pels plats, però al petit supermercat ja els venen de manera individualitzada.

Deia que vam tenir sort perquè el nostre apartament no donava al pati intern on es troba la piscina, sino a la part exterior. Molt més tranquils, sense els sorolls de la piscina ni les mirades dels veïns.
Al Francesc li haguès agradat alguna alçada més, donat que estàvem a una planta baixa, però, per quatre dies, vam estar la mar de bé!

Em sembla que no em deixo de comentar-vos res més.

En les properes entrades us explicarem les nostres rutes (què vam fer cada dia), les platjes que vam visitar, les principals ciutats, i alguna coseta més.