dimarts, 24 de gener de 2017

El Quadern a Castellà i Lleó: Segòvia

Avui us volem explicar la nostra darrera escapada, Segòvia i Sòria (Castellà i Lleó). Un total de 3 nits en terres castellanes on vam poder visitar el més significatiu d’aquestes dues ciutats. Hem dividit aquest viatge en tres entrades: la primera centrada en Segòvia, la següent en La Granja de San Ildefonso i el trajecte fins a Sòria, i la darrera dedicada a Sòria.

De camí cap a Segòvia ens vam aturar a Pedraza, un petit poble medieval molt turístic.

Aquí vam poder començar a provar la gastronomia del lloc, com el cochifrito. Ens reservàvem el “cordero lechal” per quan estiguéssim a Segòvia.

Ja caiguda la tarda vam arribar a la ciutat patrimoni de la humanitat on ens esperava el magnífic aqüeducte.

Després d’una nit en una casa rural a Espirdo, pocs quilometres de Segòvia vam tornar a la ciutat per gaudir d’una visita guiada pel casc antic. Una visita molt recomanable, on en poc més d’una hora i mitja et pots fer una idea de la història d’aquest indret. Catedral, Alcàsser, Plaza Mayor, són un dels llocs que pots visitar en aquesta visita per on preu de 15 euros (visita organitzada pel patronat de turisme de Segòvia).

Després de la visita vam anar a les afores, restaurant La Postal...

... per gaudir d’un bon “asado”, i així agafar forces per la resta de la jornada.

A la tarda vam continuar visitant la ciutat, ara amb la particularitat de la llum de la nit.

I fins aquí la nostra experiència a Segòvia, en les properes dos entrades continuarem parlant de Castellà i Lleó.